نکتهی مثبت در مخالفت با قیمت پیشنهاد ی شما این است که نشان میدهد مشتری راغب است خرید نماید .این پرسش که قیمت چند است؟ بهترین نشانه محسوب میشود. حتی وقتی به من میگویند قیمت شما بسیار زیاد بالاست هم شادمان میشوم. تنها در چنین مواقعی نباید کنترل خود را از دست داد برای جوش دادن معلت ه هر قیمتی را پذیرفت.
خرید و فروش فایل های قابل دانلود
فروش مقاله,خرید نمونه سوال,سیستم همکاری در فروش,همکاری در فروش فایل,خرید و فروش فایل,خرید و فروش فایل های قابل دانلود,خرید نمونه سوال|همکاری در فروش
زیاد اتفاق افتاده است که فروشندهای پیش از این که از او بخواهند ،قیمت محصولش را اعلام کرده است. این کار یکی از بدترین غلط هایی است که فروشندگان مرتکب می شوند.
چرا زود قیمت را رو کنیم و خود را در موضع ضعف قرار بدهیم؟
من راهکاری دارم که در بیشتر موردها یاری میکند تا محصولتان را با هر قیمتی که در نظر دارید، بفروشید.
کاری بکنید که خریدار نتواند بگوید قیمت شما خیلی بالاست.
وقتی مشتری از شما پرسید: قیمت شما چند است؟در جواب بگویید:اجازه بدهید من چند پرسش از شما بپرسم.آنوقت پرسش هایی را که از قبل جهت شناخت خوب مشتری آماده کرده اید، بپرسید. به این ترتیب میتوانید تخمین بزنید که با چه حدود قیمت موافق است.
مد نظر داشته باشید که درک درستی از نیاز، تمایلات شرایط مشتری پیدا بکنید و پس مطمئن شوید که از ارزش محصول شما آبعضی کامل دارد. هرگز پیش از آنکه از میزان علاقهمندی خریدار نسبت به محصولتان آبرخي داشته باشید، قیمت ارائه ندهید.
قیمتگذاری شما باید منطقی باشد. آنزمان میتوانید بگویید که قیمتهای ما منصفانه و مقطوع هستند . میتوانستم تنها واژه ی مقطوع را بکار ببرم ولی استفاده از کلمه منصفانه شرایط پذیرش را آسانتر میکند.
وقتی پای تعیین قیمت در بین است، هر آنچه به زبان میآوریم، تاثیرگذار خواهد بود. در این جنگ روانی فروشنده بایستی روانشناس خوب ی باشد تا بتواند معلت ه را به مسیر درستی سوق دهد.
نکته:چنانچه مشتری از شما خرید نکرد، تقصیر او نیست!
روش کار: از خریدار اقطعا لی سوال هایی بپرسید که نشاندهنده نیازها تمایلهای او باشند. آنزمان بطور خلاصه ارزشهای محصولتان را برشمارید در انتها قیمت رااعلام بکنید ، پس بدون مکث بگویید: خب، مطلب دیگری نیست؟
بهخاطر داشته باشیدکه نقش فروشندهها تنها این نیست که قیمت اعلام کنند، بلکه پلی می باشند جهت انتقال ارزشهای محصول به خریدار؛ آن هم در جهتی که به انجام معلت ه ختم شود و نقطهی شروع این تلاش لحظهای است که مشتری قیمت محصول را میپرسد.
جواب نهایی: به قیمتی که ارائه میدهید، ایمان داشته باشید. در جواب خریداری که ادعا میکند قیمت شما خیلی بالاست، بگویید: ضروری شد نظر مشتریهای قدیمی ما را بشنوید. ارائه چنین شواهدی موفق یت شما را تضمین می نماید .